First Ramadhan

  • 0
Salam,

Hai semuaa, first ramadhan aku takbegitu bagus. Aku berebut tempat dengan adik aku. Kekurengan betul. Syaitan kan dah kene ikat, patutnya aku jadi lebih baik. Betoi?


Ha...tu baru first ramadhan..aku harap aku lebih sedar untuk tak ikut nafsu untuk hari yang seterusnya. Nafsu bajet diri die yg betul, nafsu nak borong satu bazaar, dan segala nafsu yang menghantui diri akuu..wehehiihuu. Ha..lagi satu kan. Nafsu ngumpat orang. Ieee, takbagus takbagus. Aku harap aku dapat memelihara deria telinge, mata dan segala 5 deria yang aku ade dari dengar and tengok benda2 yang tak elok. InsyaAllah. Fighting Bella Fighting!!


First tarawikh pun ade budak main mercun papan. Hampeh punya budak..taksabo-sabo


Ini serious lawak

Wassalam

No comments: