Menjadi P.A Jongkook

  • 0

Assalamualaikum,

Teringat mimpi aku yang ni ..

Pada tanggal 22hb Jun 2013, aku telah bermimpi menjadi pembantu Jongkook. Sebab ape aku mimpi die? Sebab aku baru lepas tengok video yang bertajuk "histeria peminat Jongkook excited dia  datang Malaysia".  Waktu aku tengah menjalankan tugas aku sebagai pembantu, tiba-tiba pandangan mimpi aku beralih ke arah budak-budak sekolah lama aku mengejar beliau dan aku jugak sekali. Kenapa aku mimpi budak sekolah aku? Sebab semalamnya sekolah lama aku buat hari sukan..ha sampai masuk dlm mimpi kata kau. Lalu aku nak pandang ke arah Jongkook, tapi Jongkook yang tadinya seorang "Jongkook" menjadi Awie..Arghh kenapa sebelum aku tido aku tgok iklan Bikers Kentall!!!

P/S : mimpi ini dipetik dari memo henfon aku yang merakam 1001 kisah hidupku.
Dapat tak pengajarannya? Hehe sebenarnya takde langsung pengajaran ok! Tp melalui psychology, dalam otak kita ada banyak neuron..dan neuron2 tu la yang bg kita mimpi kot..hakhak rujuk pakar please.

No comments: